سقف برقی پارچه ای
نوشته شده توسط : اهوراوب

وجود سقف برقی پارچه ای می تواند برای برگزاری مهمانی ها در باغ ها ، پشت بام هایی با فضای سبز ، محیطی حفاظت شده از نور شدید آفتاب و باران را برای شما بوجود آورد ، سقف متحرک و طراحی عناصر سازه ای آن به نحوی است که هم با معماری سنتی و هم با معماری مدرن امروزی همنشینی حیرت آوری را ایجاد می کند .

کاربرد سقف برقی پارچه ای

کافه ها ، هتل ها ، فضاهای باز مجتمع های تجاری ، تالارها ، رستوران ها ، روف گاردن ها و …

سقف متحرک برای هتل

تعطیلات فرصت های خاصی برای لذت بردن از اوقات فراغت  است . اگر شما می خواهید برای میهمانان خود در فضاهای باز هتل آسایش ، راحتی و آرامش را ایجاد کنید از سقف برقی پارچه ای میتوانید استفاده کنید.

پوشش سقف های متحرک با معماری خاص و تنوع در سیستم مهار سازه ای برای هتل ها و فضاهای عمومی بهره وری از فضا را بهبود می بخشد و به طور خلاصه مناطق کاملا جدیدی را ایجاد می کنند .

سقف متحرک برای رستوران

مسلما رستوران ها برای ارائه سرویس بهتر به مشتریان و کسب رضایت مندی آن ها نیاز به مولفه هایی دارند تا پتانسیل های کسب و کار خود را افزایش دهند. یکی از این عناصر در مجموعه های رستورانی ایجاد فضاهای مناسب و ایده آل برای مشتریان می باشد که با نصب و اجرای یک سقف برقی ، سقف متحرک میتواند بهترین گزینه باشد.

برای اینکه پارچه سقف متحرک مناسب انتخاب کنید و مطابق با سلیقه ی شخصی شما باشد هم میتوانید از سایبان متین مشاوره رایگان دریافت کنید و هم میتوانید به دیکسون مراجعه کنید و از محصولاتش دیدن نمایید.





:: برچسب‌ها: سقف متحرک , سقف متحرک , قیمت سقف متحرک , قیمت متحرک ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: